ghaza rezhimi takroj ir (1)

 

املت بادمجان رژیمی

 

بادمجان ۲ عدد . تخم مرغ ۲ عدد . نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه : فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود سپس بادمجان‌ها را ۳۰ – ۴۰ دقیقه داخل فر قرار دهید تا نرم شوند ( اگر پس از این مدت بادمجان‌ها کاملا نرم نشدند میتوانید ۱۰ دقیقه دیگر بگذارید تا کباب شود ؛ بادمجان‌ها هرچه باریک تر باشند زودتر نرم و کبابی میشوند ).

 

بادمجان‌های کباب شده را از فر خارج کنید ؛ ۱۰ دقیقه اجازه دهید بادمجان‌ها خنک شوند سپس پوست بادمجان‌ها را بکنید اما سر بادمجان‌ها را جدا نکنید ، بادمجان‌ها را با چنگال پهن کنید سپس روی آن‌ها نمک و فلفل بپاشید.

ماهیتابه را چرب کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود ؛ تخم مرغ‌ها را داخل کاسه ای بشکنید و با چنگال بزنید تا کف کند سپس بادمجان‌ها را به نوبت داخل تخم مرغ‌ها بزنید و داخل ماهیتابه بگذارید ، کمی‌صبر کنید تا یک طرف برشته شود سپس با کمک سر بادمجان‌ها انها را برگردانید تا طرف دیگر املت نیز بپزد و بهمراه سالاد گوجه فرنگی میل کنید.

 

 

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه