عدس منبع فوق‌العاده‌ مواد مغذی مهمی‌است که برای داشتن متابولیسم خوب لازم و ضروری‌اند. اگر رژیم گرفته‌اید بدانید که مصرف عدس برایتان مفید خواهد بود.

عدس منبع فوق‌العاده‌ مواد مغذی مهمی‌است که برای داشتن متابولیسم خوب لازم و ضروری‌اند. اگر رژیم گرفته‌اید بدانید که مصرف عدس برایتان مفید خواهد بود.

 

fo1878

 

 

مواد لازم :


طرز تهیه :


- عدس رو سه چهار ساعت یا بیشتر خیس می‌کنیم.


سپس عدس را با کمی‌آب تا اندازه ای که روی عدس بیاید و کمی‌روغن می‌گذاریم بپزد. اواخر پخت هم نمک اضافه می‌کنیم.

- کمی‌روغن داخل تابه نچسب می‌ریزیم .


بعد از اینکه روغن داغ شد با قاشق از مواد آماده شده کو کو می‌ریزیم داخل روغن. در تابه را می‌گذاریم.  
- وقتی کوکو خودش را گرفت و یک طرفش سرخ شد بر می‌گردانیم آن طرفش هم سرخ شود.

 

کالری کل غذا: ۶۰۰کیلوکالری- هر دونه کوکو تقریبا" ۶۰ تا. می‌شه گفت غذا رژیمی‌و البته سلامت محوره

 

 

مشتاقان لاغری عدس بخورند:

 

محققان می‌گویند مواد غذایی مانند عدس که به آهستگی انرژی رها می‌کنند بیش از غذاهایی که به سرعت قند را وارد جریان خون می‌کنند در کم کردن وزن مؤثرند.

 

ساده تر این که: بعد از خوردن غذا، بدن آن را به اجزا تشکیل دهنده اش می‌شکند و یکی از این اجزا قند است. میزان شکسته شدن غذاهای گوناگون ، متفاوت است.

 

برای مثال آزاد شدن قند عدس طولانی مدت است، در عین حال نان سفید به طور ناگهانی وبه سرعت قند را رها کرده و وارد جریان خون می‌کند. این ویژگی به گمان محققان برای کم کردن وزن در افراد چاق اهمیت دارد و ریسک برگشت به چاقی را نیز کاهش می‌دهد.

 

 

گردآوری توسط: تک رژ

 

غذای رژیمی‌– طرز تهیه کوکوی عدس - تصویر 2
غذای رژیمی‌– طرز ت��یه کوکوی عدس - تصویر 3
  
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه