خوراک کاری سبزیجات رژیمی (کم کلسترول)

سرویس آشپزی جوان ایرانی - بخش رژیمی:

 ( )

استفاده از سبزیجات در غذاهای رژیمی اجتناب ناپذیر است . خوراک سبزیجات ما از این نمونه است .

این خوراک کاری شامل حداقل سه نوع چربی اشباء شده است.

وعده : چهار نفر

زمان فراهم کردن مقدمات : 15 دقیقه

زمان پخت : 23 دقیقه

مواد لازم:

روغن کانولا
1 قاشق سوپخوری
پیاز متوسط پوست کنده خرد شده
1 عدد
پودر کاری تند
2 قاشق چایخوری
آب سبزیجات 1 فنجان سس گوجه بدون نمک 8 اونس
گل کلم ( حاود 2 پوند) آبپز شده و قطعه شده 1 بوته
فلفل دلمه ای خرد شده 1 عدد
نخود شسته شده و خیسانده شده 15 اونس نمک 1/4 قاشق چایخوری زردک پوست کنده و خرد شده 2 عدد
نان تست و یا نان گندم برشته شده 2 قطعه
نشاسته ذرت
1 قاشق سوپخوری


طرز تهیه :


1. در یک قابلمه ی نچسب روغن را با درجه ی متوسط داغ کرده و پیاز را اضافه کنید. و تا زمانیکه پیازها قهوه ای شوند آنها را تفت دهید و پودر کاری را اضافه کنید.


2. در یک لیوان متوسط آرد ذرت را با 4/1 فنجان آب سبزیجات مخلوط کنید و کنار بگذارید.

3. باقیمانده آب سبزیجات و سس گوجه و گل کلم و فلفل دلمه ای و زردک و نخود و نمک را داخل مخلوط کاری و پیاز کنید و هم زده و یک لیوان آب اضافه کنید.


4. غذا حاضر است و آنرا با نان تست و یا نان گندم برشته شده سرو کنید.

کاری سبزیجات رژیمی, خوراک کاری سبزیجات رژیمی, سبزیجات رژیمی (کم کلسترول)کاری سبزیجات رژیمی, خوراک کاری سبزیجات رژیمی, سبزیجات رژیمی (کم کلسترول)
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه