در ایالات متحده، مسابقات ورزشی یک فرصت استثنایی برای صنعت محسوب می‌شود تا محصولات خود را به نحو مطلوبی تبلیغ نمایند.

کار: در ایالات متحده، مسابقات ورزشی یک فرصت استثنایی برای صنعت محسوب می‌شود تا محصولات خود را به نحو مطلوبی تبلیغ نمایند. تبلیغات تلویزیونی مسابقات سوپر به اول (فینال فوتبال آمریکایی) از همین دسته است. اما در برابر 110 میلیون بیننده این مسابقات، 910 میلیون بیننده جام جهانی فوتبال را باید در نظر آورد.

نیسان نیز یک از شرکت‌هایی است که فرصت جام جهانی را برای تبلیغ خودروی سنترا استفاده کرده است. این تبلیغ خلاقانه را ببینید.

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه