فیفا یک ابتکار ویژه در حوزه تبلیغات بکارگرفته است که امکان نمایش آگهی های خاص را متناسب با بینندگان محلی هر کشور در زمین بازی در لیگ انگلیس به وجود خواهد آورد.


ابتکار ویژه فیفا در حوزه تبلیغات - تصویر 1


فیفا یک ابتکار ویژه در حوزه تبلیغات بکارگرفته است که امکان نمایش آگهی های خاص را متناسب با بینندگان محلی هر کشور در زمین بازی در لیگ انگلیس به وجود خواهد آورد.

این تکنولوژی با عنوان " تبلیغات جایگزینی دیجیتال "،این شرایط را فراهم می کند تا تابلوهای تبلیغاتی موجود در استادیوم به طور دیجیتالی در پخش زنده تلویزیونی نیز نمایش داده شود.

این به آن معنا است که تبلیغات بر روی تابلوهای تبلیغاتی می تواند متناسب با بینندگان محلی در کشور های مختلف جهان تغییر کند.
این تکنولوژی با استفاده از لنزهای خاص موجود در دوربین به طور دیجیتالی یک آگهی پویا ( دینامیک ) را جایگزین یک تابلوی تبلیغاتی ثابت ( استاتیک ) می کند.

برای مثال، یک نفر هنگام مشاهده بازی بین المللی تیم ملی انگلیس در ژاپن، آگهی های متناسب با فرهنگ مردم ژاپن و در اسپانیا آگهی های متناسب با مردم اسپانیا را تجربه می کند.

این تکنولوژی پتانسیل کمک به برند ها در تعامل با قوانین محلی، مانند موارد منع پخش تبلیغات نوشیدنی های الکلی در کشورهای مختلف را دارد.

تا این تاریخ، تکنولوژی فوق در بازی بین انگلستان و غنا مورد استفاده قرار گرفته است. در آینده این فناوری در بازی های بین المللی بعدی امتحان خواهد شد.

شرکت فنلاندی Supponer پشت این تکنولوژی قرار دارد که توسط Sports Revolution، بزرگ ترین صاحب حقوق رسانه ای در تبلیغات فوتبال انگلستان در استادیوم ها در این کشور شناخته شده است. رییس شرکت Sports Revolution کریس اینگرام است که در دهه 1970 با ابتکار در ایجاد یک آژانس رسانه ای مستقل مجموعه مقررات تبلیغات را بازسازی کرد.

منبع : mbanews

باز نشر: 

برترین مجله اینترنتی ایران

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه