راه‌اندازي يك كمپين توسط آژانس تبليغاتي Publicis هلند به نام "من در حال حاضر مرده‌ام" براي مشتري خود يعني بنياد بيماري اي ال اس هلند، سطح آگاهي افراد را تا مرز 90% بالا برده و كمك‌هاي مردمي را دو برابر كرده است.

ام بی ای نیوز: راه‌اندازی یک کمپین توسط آژانس تبلیغاتی Publicis هلند به نام "من در حال حاضر مرده‌ام" برای مشتری خود یعنی بنیاد بیماری ای ال اس هلند، سطح آگاهی افراد را تا مرز 90% بالا برده و کمک‌های مردمی را دو برابر کرده است. اکنون زمان آن فرا رسیده تا این رویکرد مقابله‌ای یک گام به جلو پیش برود. در این راستا، یک گروه از بیماران پیام‌هایی را در این کمپین ضبط کرده‌اند که پس از مرگشان پخش می‌شود. طرح درخواست‌های شخصی، تبلیغ برای امور خیریه و اعطای کمک‌های مالی، اموات را شبیه به فرشتگانی با ماموریت تبلیغاتی کرده است.

آگهي‌هایی از دنيای پس از مرگ
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه